8 Ocak 2012 Pazar

Hoşgeldim

Ertelemeli bir blog oldu ama olsun.Yazmayı da okumayı da severim ama üşengeçliğime geldi bu yüzden erteledim blog açmayı..
Bide modası geçti felan diye düşünmüştüm.Halbuki internetle çok haşır neşir biri olarak bunu düşünebilmem bile bile ötenazi.Şimdi ilk yazım ya,ne yazacağımı bilememek durumları,nasıl başlasam nasıl bitirsem..İlerde biraz arşiv oluşturunca bu ilk yazımı açıp sesli sesli güleceğim biliyorum :)  Her neyse,farkındalık da bir ihtiyaçtır.
Farkedip de eyleme geçememek ise tamamen atalettir.İşte ben de çok var ya bu atalet durumu.Hatta bence Türk Toplumu olarak bizim genlerimizde var.Ne yapacağını biliyorsun,yapman gerekeni yaparsan istediğin sonucu elde edeceğini de biliyorsun e o halde?Ne duruyorsun helva yapsana,helva yapsanaa.
Benim zihnim çok karışık sen de farkettin di mi okurken?Eğer beni yeni yeni tanıyorsan dostum,alışırsın armut gibi bakmazsın okurken.Hee zaten tanıyorsan bizim Derya işte der geçersin.Delidir ne yapsa yeridir.
Hı bu arada bu yazımı tamamen laf olsun torba dolsun diyerek yazdım.Daha sonra birbirimizi daha iyi tanıyacağız.Kırmızıya neden taptığımı bilmiyorsun daha :)
Sağlıcakla..

1 yorum:

İzleyiciler