16 Mart 2012 Cuma

Ölmüşüm ağlayanım yok.

Ben hastayken hiç çekilmiyorum.Yani ben,benim etrafımdakilerin yerinde olsam siktir git senle mi uğraşcam derim.Böyle kendimi yatalak hissederim,fok balıkları çok yalnız diye bile ağlayabilirim,ben bigün hastayım dayanamıyorum bazı insanlar hep hastaaa diye böğürerek ağlarım,herkes saatlerce verem olmadıgıma ikna eder beni.Yani seviliyor muyum yoksa vicdan azabından mı benle ilgileniyorlar anlamadım,ama gerçekten helal olsun.

Öhühöhü!Efenim yazdıgım 3 yazının 2 sinin saglıkla ilgili olması ne kadar büyük tesadüf.Sen de okurken hastalık hastası olduğumu düşünmüyorsun di miii?!
Ama bu grip denen şey hayattan soğutuyor insanı yani, yapacak bişeyyy yok.Bi de benim sinüzitim,faranjitim falan da var zaten oohhh mis.
Bi de doktor da begenmem ha ben.Hepsine gidesim gelir.Ama maalesef bunu yapacak zamanım yok çünkü işe başladım geçen hafta.Ve zırt pırt izin alamam çünkü çogu insana göre öksürmem aksırmam osurmam hepsi sigaradan.Sigarayı bıraktım lan ben de !
Evet bıraktım valla.(çantamda falan değil,gerçekten bıraktım
J )
Napsam napsam dedim meyveye başladım
J Ehihie.
Herkes yarın başlarsın,ikinci gün şöyle olur bilmem ne diyedursun ben 3.günümde olmuş bulunmaktayımmmm.Hatta yanımda fosur fosur sigara içilmesine rağmen.
Bi  de artist artist,ciğerlerinize yazık,paranıza yazık falan diyorum.Of ne güzelll bir duyguymuş.Onların bir kulağından girecek bi kulağından çıkacak biliyorum ama olsun.
Hani ben bıraktım ya,benden sağlıklısı yok şuan.Gebersin itler..
(Aman aşkım bunu okuyosan beni affet,sen geberme sensiz naparım böhöö sen de bırak çocuklarımız babasız kalmasın,genç yaşta akciğer kanserinden kaybetmeyelim seni.)
Neyse,geçengün serum yedim ben.Ve serumdan sonra bomba gibi olmam gerekirken ben aksine sonraki gününde daha da kötüleştim.Oda arkadaşım dün gece odaya geldiğinde havale geçiriyordum.Saatlerce yorganı üstüme çekip yatmışım öyle.Bir geldi ki ben geberiyorum.Hemen soydu beni,bez yıkayıp vücuduma koydu falan baktı geçmiyor duşa girdim,ama nasıl bir duş!Sanki beni kara yatırıp üzerine kartopu atıyorlar o derece buz gibiydi.Tabi Ayla’ya sorsak gayet ılıktı
L
Neyse ben duşumu aldım(!) biraz götüm doğruldu.Ama işten izin aldım,bugün ne işe ne okula ne de kursa gittim.(Offf Cuma günü benim en yoğun en sikimsonik günüm.Hatta cumartesi de,hatta Çarşamba da,hatta perş…)
Ama olmaz yani iyileşmiş gibi de olsam benim içim rahat edemeyeceği için hastaneye gidelim dedik Eda’yla.Eda da benim günlerdir kader arkadaşım.Hastalığın tüm evrelerini beraber yaşıyoruz.Geçengün özel hastaneye gidip serum-iğne yememizin ardından bi bok değişmediğinden kalktık gittik devlet hastanesine..tabi ki KBB için sıra yok! Biz de kardiyolojiye sıra aldık.dasdasdsf ne alaka di mi ya? :D Hiç değilse kanıma demirime,b12 ye falan baktırırım dedim,hazır geçengün serum da yedim ya atlattım o igne fobisini kısa bir süre için.
Sıra bize gelince girdik içeri,anam doktor bir güleryüzlü bir güleryüzlü bakıp bakıp kahkaha atasın gelir.Adam dünyanın en mutlu doktoru yani.Benim tansiyonu bir ölçtü: 5 ! Sonra klasik,sırtımı dinledi,göğsümü dinledi kalbinde sorun yok dedi tekrar gülümsedi.Ben de dürüstçe anlattım zaten neden kardiyolojiden sıra aldıgımızı.Bari kan verelim dedim,gribiz diye bizi dışladılar almadılar kan falan
L yalan söyledim ya,değerlerimiz zaten yanlış çıkarmış,iyileşince gelin dedi.Benim zaten hiç zamanım yok,bi de tekrar kan verme cesaretimi biriktir falan hiç uğraşamam valla.
Doktor,bari geldiniz bir işe yarasın der gibi bize grip ilacı yazdı
J Aldık çıktık..
Şuan yatagımdayım hala.Vay be diyorum,insanın yapacak bişeyinin olmaması ne kadar güzel bir duygu.
Okula git gel yat hayat öğrencilere güzel
J
Gripsiz,dumansız sağlıklı günlere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler